10 crowns

Hey!

Då har typ hela måndagen gått. Har hunnit med en kopp te på T.A. med Sanna, och fick komma och jobba från 16-19. Det betydde en sak: jag stängde. SJÄLV! Det är stort mina kära vänner. Det gick bra och jag tror jag har lyckats göra allt rätt. HAHA. Kul när en.. nånting, kom in. Eller ah, det var en kille som sa:

Han - Bfjkdsfmkl?
Jag - Va?
Han - mkfdlsjfkds?
Jag - .. Va?
Han - Teh.. Tea??
Sen fick jag panik eftersom jag inte visse hur fan jag skulle göra tevatten, så jag sa att det inte gick för tillfället (HAHA) Så hörde jag ett litet mummel som innehöll kaffe från andra sidan disken.
Jag - Small or big cup?
Han - *Mumlar* li..litten..
Jag tänkte: okej, killen kan några ord svenska.
Jag - 10 crowns..
Han - Jag kan swenska.
Jag - Heh.. Aha.. 10 kronor. Hehe.

HAHAHAHA! Det började lysa en skylt ovanför min skalle vid detta tillfälle. Den sa: "SMART BLONDIN"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0