You should know

Hmm. Jag har ont i halsen. Naaaat good. Skoja, sååå mycket bättre än att få det på studenten. Så jag är väl tacksam på ett sätt, hahaha. Nu ska jag bara hota vädergudarna att det blir bra väder på studenten. Mig är fan inget att leka med. JUSTE, THOR, HÖR DU DET!?!?!? JÄVLAS INTE! Skoja. Måste kolla upp vad väderguden heter.. Zeus tydligen. Who gives a fuck, Zeus ska iallafall inte jävlas med oss den  11:e. Han får komma tillbak den 13:e när jag lämnar den här stan. MOHAHAHA!

Vad kommer resten av veckan att bjuda på? Jo.. En engelskalektion (förhoppningsvis den allra sista) imorgon, också troor jag det är imorgon Emelie ska creppa mitt hår inför Gesällen där jag ska vara långhårsmodell på lördag. Tycker synd om henne, jag kommer typ vara empati-nervis utan att behöva. Sån är jag bara, hahaha.

Meeeen det kommer nog gå bra! Jag älskar förresten när håret är creppat (JAJA HUR SKA JAG VETA HUR DET STAVAS!?) för det blir typ.. 10 ggr så tjockt och det går att göra vad man vill med det. Typ använda som kudde. Jag har ju som sagt listat upp vad som är positivt med det. Men jag saknar tyvärr kunskaper om hur jag ska länka er till det inlägget. Förlåt. Även fast ni inte bryr er. HAHA, detta blev ju inte alls ett långt inlägg om ingenting. Hejdå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0