You make me smash the clock

23 och 25 dagar kvar.

HIPP HURRAAA FÖR HÄR KOMMER BUMBIMILLAAAAN

Mog1 av mig. Är glad som fan idag igen. Så jävla bra väder, ÄLSKAR DET SÅ JÄVLA HÅRT! Luleå hade varmast i Sverige igår. Sug på det era stockholmare!!!!!!!! Hahaha rätt kul att vi har en förjäääävlig vinter hur länge som helst, sen tar det en minut så är det sommar och typ 30 +. Men det kommer väl något bakslag om ett tag, väääänta bara!

Annars har vi redovisat dom klara arbetena i graf idag, fick rätt bra kritik så det gick väl bra antar jag! Hahaha. Sen gick jag på stan med Joss-e-fin(e), och sedan vidare hem för att pissa av Gizmo. Han blev helt pissed off!!!!!! Och betongbjörnen bakom våra hus blev helt pissed on!!!!!! HAHAHAHAHA SÅ JÄVLA SÄMST, nä nu skärper jag mig.

Imorgon är jag fett ledig, men jag har prövning i NK klockan.... 15.00! Någon som går media som blev förvånad? Nej, förstod väl det. Det verkar verkligen vara den ultimata tidpunkten. Onsdagar 15.00 i sal Ö2013. Hoppas nu att det går bra för min del, SNÄLLARÅÅÅ! Men man vet aldrig hur det slutar när man har Marianne. Jag kan lika gärna vara på MVG-nivå och ändå få IG. Naw.


Sååååhär såg jag ut sommaren 2007. Fan vad längesen det känns, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0