You're driving me crazy, you're looking amazing

HEJ BLOGGEEEEN!

Skoja... Hej!

Idag har jag gjort.... mer än igår iallafall. Hahaha. Efter att jag tryckt i mig middag och chillat for jag till Rebecca och hade bakishäng med henne. Vi köpte chips, dipp och 3958 liter cola. Stört gott. Elli och Johanna kom och bakishängde med oss + Eva och Adam säsong 1. HAHA SÅ JÄVLA KUL! Ahmen ni fattar ju. Vad gjorde ni klockan 1 inatt? Ah själv satt jag och Rebecca i hennes rum och tvättade kor (muuu!!). När kon blev ren spelade vi Super Mario Bros 3. Och det slutade med att jag däckade i hennes underbara säng. Tyvärr vaknade jag halv 1 idag, så jag kommer ALDRIG somna inatt. Hey-dooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0