Whatevah

Yoyoyo. Älskade ryssvärme, gift dig med mig! Jag älskar dig!

Hm.. Intressant start på ett inlägg. Nåja. Vad gör jag? Jo, det vanliga. Massa annat istället för att plugga röven av mig för att kunna Cypernkrisen till imorgon. Men jag har faktiskt fixat bilderna till graf, SCORE! Jag är klar. Bara utskrift som fattas. Det kirrar man imorgon, jappjapp.

Var tänkt att vi ska och träna idag, men jag tycker inte att jag borde.. Med tanke på att jag har massa att göra. Tänkte att det var längesen jag gjorde en såndär punktlista här på bloggen, känner av lite abstinens av att jag måste göra en nu. Ni ska få höra vad jag har kvar att göra här i sista gymnasietiden.
  • Redovisning i historia; Cypernkrisen.
  • Redovisning i graf: Detalj, ljus & typografisk affisch.
  • Göra klart ej svart/vit i graf.
  • Filmanalys i livskunskap.
  • Sista delen i final test i engelska c.
  • Prövning i naturkunskap a.
  • Redovisning i MPR.
Jag tror det var allt?... Va? Om jag inte visste att ni brydde er? Klart jag visste! Detta har ju varit aktuellt på nyheterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0