Wednesday

Man kan ju undra vad jag gör vaken nu... Nä det kan man inte alls, för jag ska till skolan. Skippade historian idag eftersom den var frivillig, det kom jag och Rebecca fram till när jag ringde henne kring halv 8. Men då är ju frågan. Somnade jag om? Svar: NEJ! Jävla mongojag. Jävla mongogrannar som hamrar och lever rövare halv 8 på morgonen. Dom håller på än. GE UPP NÅGON JÄVLA GÅNG!!!!!!!!!! NI KAN VARA UTAN GOLV!! (Mysteriet är faktiskt löst: dom byter golv). Så ja, jag har varit vaken sen typ halv 8.

För övrigt har jag på TVn bakom mig. Det är ett sånt där stört tönt-frågeprogram om typ... "hitta ordet".
  1. Jag skulle kunna strypa tjejen som håller programmet.
  2. Klippa av hennes stämband eftersom hon SKRIKER MED EN VÄLDIGT GÄLL OCH IRRITERANDE RÖST.
  3. Varför går folk på det? Det enda dom gör är att luras.
  4. "NEEJ VAD SYND!!!" :( - Sluta ljug kvinna, du tycker inte alls synd om dom som gissar fel, du njuter av alla cash ni samlar in.
  5. Hur kan hon bli förvånad varje gång någon ringer in? Och gissar fel? GE UPP!
  6. "Nu har vi fått in 4 felsvar på raken!?" - Förvånad igen!? Bli skådespelare istället.
  7. Nu går jag och stänger av. Snart ska jag glida till school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0