Utmaning

Rebärs utmanade mig.

Lista fem saker du är beroende av i vardagen

1.
Musik. God bless music.
2. Skratt, jag ÄLSKAR att skratta!
3. LYPSYL
4. Sova. Mmmmh. Ni fattar ju liksom.
5. Toaletten? "Den som tycker sex är skön har aldrig varit riktigt skitnödig". Ni fattar ju liksom (igen).

Lista fem saker du hatar/avskyr i vardagen:

1. Att vakna av den där förbannade jävla väckarklockan när man sover som godast. GO TO HELL!!!!
2. Ha torra läppar. Tanken dödar mig typ, HAHA.
3.
"Att det är så mycket månad kvar i slutet av pengarna".
4. Att jag kan stressa alllllldeles för mycket ganska ofta.
5. Plugga. Jag är så jävla spyless så JAG DÖR.

Alltså titta nu vad hon gjorde... Nu gjorde jag detta istället för att plugga. Fan.. Men man ska tydligen utmana folk till detta, så jag utmanar den som vill. Ta er friheten bara. Gör't.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0