Learning

Okej.. Dagen i ära har lärt mig att:

  • Även om man säger att man ska göra både utvärdering och engelska precis när man kommer hem, så betyder det inte att man gör det.
  • Ju mer té man häller i vattnet, ju fortare drar det och blir mörkare. Men det blir absolut inte godare...
  • Det går inte att ta bort låtarna man importerat till spotify efter man redan gjort det i ilskan kring 30 gånger.

  • Det man drömmer har inte hänt i verkligheten. För jag vaknade inte upp som mästerkock i Thailand.
  • Jag har suttit hur länge som helst och lyssnat på Metallicas cover på "Die die my darling" i Rebeccas bil och tänkt att sångaren lät nåt så jävulskt som James Hetfield. Det var han. När jag kom hem visade det sig att jag har låten på datorn, och anledningen till varför jag inte lyssnat på den så flitigt var för att kvallan var något att jämföra med... bajs? (Bara för att vara mogen alltså, inget annat). HAHA låter inte som samma låt. Kul, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0