Rock that body

Hey på er!

Igår efter jag hade gjort provet och varit på Gossip så ringde Rebecca och ville att jag skulla äta grillat hos henne. Ofta man tackade nej liksom, och det är jag inte ledsen att jag inte gjorde, för gott som fan var det! När vi ätit oss feta och glada så for vi ut på spontana äventyr. Lite vin och öl (jaja lite tequila också då....) på udden med härliga människor, vidare till The Corner och slutade i norra hamn. Älskar spontana kvällar, dom blir alltid så bra! Och det är ju inte fyskam att det är stekvarmt här dagarna in och nätterna ut. ÄLSKAR SOMMAREN!!!!! Fast det tror jag inte ni har missat, hähähä.

Nåja. Idag vaknade jag med en söt liten huvudvärk, vilken fick mig att tyvärr stanna inne till typ halv 2. Sen mådde jag bättre och drog på mig shorts, linne och gladiatorsandaler (vilka jag invigde idag. Yippeey!) och gick ut med Gizmo en liten sväng. Eftersom jag satt och vrålade och levde rövare i Rebeccas bil igår (hon är typ JÄTTEBRUN jämfört med mig...) så bestämde jag mig för att bruka den lilla solplätt vi har på balkongen och solade benen. Det var rätt.. Tråkigt. Men har jag inte helt fel så har vi mer sol om typ en timma, så då kanske jag kan försöka ändra min kritvita nyans. Hehehe. Skål Camilla, det var ett jävligt tråkigt inlägg. Men såna måste ju också finnas. Tack alla för igår, den var vääärd! Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0