For the very not first time

Nae fan alltså. Vettefan vad jag ska skriva, men jag har tråkigt så jag gör't ändå.

Nu tänker ni: "haha fucktard som sitter hemma halv 1 på en fredagkväll" (lördagnatt!? eh?? confuuuusing). Men what to do, what to do. Jag undviker att plugga. Men jag har faktiskt pluggat idag! Nyss till och med. Nu blev ni förvånade va?? Hääähähä, det blev jag med. Jag förvånar verkligen mig själv ibland.

Nej vafan, vad är ett bättre tidsfördriv än en lista? Huh? NÄ PRECIS, enjoy.

1. Fullständigt namn? - Maria Camilla Lundstig
2. Exakt ålder? –
18 år och 4 månader typ
3. Vart bor du? -
Luleå
4. Bor tillsammans med? -
Family här, family där.
5. Husdjur? -
Voffsing Gizmolurven
6. Färg på ditt hus? – Vitt typ
7. När är du född? – 1891 + 100 (måste tillägga att jag var tvungen att använda kalkylatorn….)
8. Klass? –
MP3A
9. Vilket år tar du studenten? -
2010 yääää
10. Något jobb? -
………. Låt tystnaden svara.
11. När ska du sova ikväll? –
Dunno. När jag blir trött.
13. Duschat idag? -
Nix
14. Kramat någon idag? -
Nej
15. Pussat någon idag? -
Nejz
16. Vad har du ätit? –
Hemmagjord pizzzaazaza
17. Dagens klädsel? –
Leggings, linne, tröja. Jättespännande.
19. Dagens sötnos? –
Musse. Och mamma. Hihihi.
20. Dagens roligaste? -
Nya skor!!
21. Har du många vänner? –
Njaaoaoao helt oki många, jag är då nöjd!
22. Hur många har du kysst? –
Usch jag håller mig bara till kramar!!!!!!
23. Vem kramade du senast? –
Minns inte.
24. Hur många vill du ha sex med? –
Jävligt många, HAHAHA.
25. Hur många du varit otrogen mot? –
None
27. Har du pojk-/flickvän? -
Nein
28. Vem pratade du med i telefon senast? –
Hmm…. Rebecca tror jag.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? –
Avisering, han/hon skrev att jag kan hämta ut mitt H&Mpaket.

 

FAVORIT:
31. Film? –
Pearlan.
32. Låt? –
Låtar ska det stå, men det orkar vi inte ta. hahaha
33. Mat? –
Det är olika men just nu; grillat. Mjaaah!!!
34. Dryck? –
Absint, mmmmm!
37. Stad? –
Jokkmokk. Där står alla mina renar. Trivs bäst med dom.
38. Land? -
Uzbekistan
39. Ämne i skolan? –
INGET
40. År? -
… Vet inte riktigt. Kan bli 2010?

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? –
Ellen!
42. Personen du kysste? –
HiHi.. hmm. Vem vare!?
43. Gången du spydde? –
Minns inte det heller. Det var då inte allt för längesen?
44. Gången du grät? –
Minns inte det heller. (Börjar fundera på om jag är dement)
45. Pizzan du åt? -
Idag
46. Gången du var i göteborg? -
2006
47. Gången du var i stockholm? –
Snart 1 år sen.
48. Gången du var full? –
I fredags. Alltså en vecka sen för er retards.
49. Gången du var hög? –
Haha nevah?
50. Personen som såg dig gråta? –
Vet inte.

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
Svart
52. Hund eller katt? -
Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -
Festa men hemma och mysa ibland är vääärt.
54. Tv-spel eller datorspel? –
TV-spel.
55. Singel eller upptagen? –
Nja asså, singel blire nog haha.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? –
Lunaaaar <3
58. Ragga eller bli uppraggad? -
Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? -
Big brother.
60. Svart hår eller blont? -
Blont
61. Blåa ögon eller bruna? -
Blå
62. Choklad eller lakrits? -
Choklad
63. Göteborg eller stockholm? –
Både och egentligen, men Götet gillar jag nog snäppet mer.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? –
Right, right?
65. Coca cola eller fanta? –
Men cola!!
66. Pizza eller kebab? –
Pizza. Eller.. Ja.
67. Randigt eller prickigt? –
huhhh, randigt kanske?
68. Älska eller älskas? –
Både.
69. Leva eller dö? –
DÖ *cut*. Men leva såklart.

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? –
En del.
71. Personer du hatar? –
En del där med.. hahaha
72. Personer som sagt jag älskar dig? –
Haha vet inte?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? –
Vet inte det heller tror jag ^o)
74. Glassar du ätit på en dag? –
Har ju varit ung och galen en gång i tiden, men tyvärr har ju mitt dementa jag tagit över, så jag vet inte.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? –
Ingen har varit detta år, tror nog inte det blir någon heller.
76. Gånger du haft minnesluckor? –
Kul att ni sitter och retar mig för min Demens.
77. Piercingar har du? –
Öronen??
78. Personer du saknar just nu? –
Alltså jag måste bara fråga. VADÅ ANTAL! Vem fan sitter och räknar och skriver ett exakt antal.
79. Gånger ditt hjärta brustit? –
Vet inte. Några.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu? –
Hmm.. Dom jag vill ha sex med. HAHA
81. Ska du träffa imorgon? –
Rebecca! :D
82. Sjöng du senast för? –
Mig själv.
83. Hade du senast en msnkonversation med? -
Sofie
84. Spelade du tv-spel med senast? -
Niklääs
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
Rebecca
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? –
Någon utav dom jag vill slå
87. Förtjänar att dö? –
Spindlarna utanför mitt fönster
89. Vill du sova brevid inatt? –
Nalle Puh

 

VAD:
90. Gör dig glad? –
Happy moments. Konstigt va.
91. Gör dig ledsen? –
Sad moments
92. Vad vill du helst göra nu? -
Sova
93. Önskar du att du slapp göra? –
Alla jävla läxor och skit
94. Vill du ha nu? –
Studentveckan
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? –
Oändligt med pengar
96. Längtar du till? –
Studentveckan!!!!!!!!
97. Tycker du om dina betyg? -
Helt ok när jag fixat till NKn
98. Ångrar du i ditt liv? -
Blalbalbla
99. Är det bästa som har hänt dig? -
Blablalb

 

Titta! Jag var lite seriös. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0