Fridag

Idag blev jag ett par skor, en bikini och smycken rikare! Allt till studenten också. Yep, bikinin också. Skiter i det där med klänning, bikini blir nog svalt och skönt. Är det soligt blir jag ju brun på köpet också, finaste och jämnaste brännan byggs ju när man rör sig. Det blir ju fina fisken!

Skorna är även högklackade. Jajemen, Maria Camilla Lundstig ska ha högklackat på studenten. Nu blir jag ju typ i längd med domkyrkan, kanske tar mig en svängom runt tuppen som sitter på taket när jag ändå har chansen. Har alltid velat se hur den ser ut på nära håll.

Annars då? Det är ju asvarmt idag, varmare än igår!! Jag älskar't. Blev att sitta och gona i solen en kvart innan maten, blev säkert jättestor skillnad. Eh.. Men jag försöker iallafall tro det. Höhö.

Inatt hittade vi oss en lägenhet i Alanya också. Den är heeelt perfekto, och ser ungefär likadan ut som vår förra fast lite större och spegelvänd OCH har pool! Vi ska få höra vart den ligger och liknande om någon dag tror jag. Snälla gode gud säg att den ligger bra till, för den är perfa!!! Billig också. Stört billig för att vara så fin. Jag är kär i den lägenheten. Jag vill gifta mig med den lägenheten. Jag vill ha barn med den lägenheten. Jag vill dö lycklig med den lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0