Turn the lights off

Idag avslutades livskunskapen, med film, juice och mackor. Dock drack jag bara juice, men who gives a fuck? Inte du iallafall. Sen var det engelska, och efter det studentmöte. Jag uttrycker mig som Sanna, det var som en polsk riksdag. Vår klass suger på att komma överens, och hur länge vi än sitter så kommer vi ändå inte överens! Hahaha. Till sist stannade vi några kvar och skrev en studentsång, OH YES! Hahaha den äger.

Sen var skolveckan över. Holy mother vad jag har ansträngt mig i skolan i veckan. Eh. HAHA. Jag, Sanna och Rebecca gled på stan innan vi drog hem till Rebecca och stekte på hennes bakgård. Fy sjuuuttton vad varmt det var. Pizza och glass fick vi också. Asgott. Nu sitter jag hemma och är röd i fejan tror jag, och jag vettefan men jag är helt jäääävla slut, ont i huvet, magen och typ dåsig? Solsting frågetecken=>? Vettefan. Jag häller iallafall i mig vatten och försöker få det att bli bättre, mohahaha. I hope so yaa.


Täääänkte ba.. Lägga ut en bild på mig själv. Ni kanske har glömt hur jag ser ut, för jag lägger ju aldrig ut bilder på mig själv här i bloggen. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0