Truth

Såja. Då var man färdigcreppad och fin. Varför har jag inte sån här volym vanligtvis? Mycket finare!

Fruktansvärt trött är jag. Fruktansvärt hungrig och fruktansvärt slö. För jag ids inte gå och göra mig något ätbart. Hahaha. Imorgon blir det att stiga upp tidigt för Gesällen, sen vet jag inte om jag möter upp mamma på stan eller om dom bara hämtar mig. Jag vill att vi ska gå på stan så jag kan snika till mig lite nagellack, nagellim och ringar. Hehehe. Jag vill ju såklart snika till mig miljoner fler saker, men där går nog gränsen, jag kan tyvärr inte snika till mig allt. Mamma, varför blev du inte miljonär? HEHEHE. Alltid något man kan fråga sig. Får fråga pappa när han kommer hem också. Hoppas på ett jävligt vettigt svar!

Annars så... Ska jag iallafall till mamma och titta på Eurovision. Fyfan vad skamligt att vi inte kom med, HAHA fattar ni hur jävla skämmigt det är!? Så jävla pinsamt. Men så går det när man skickar en tjej som ställer sig på scen med en halv-puttenuttig klänning, svarta leggings, röda converse (!?!?!?!?) och typ en krona på huvudet. Naw. Bröst och kortkort ska det ju vara. Haha nä, men ni fattar ju. Lite mer glamouröst hade det väl fått vara. Nåja. Adjö, coolers.


??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0