Tomorrow, today... Yesterday?

Igår...
  • Var jag hos Rebecca från 16.15 till 08.00 imorse.
  • Spelade vi NES och SNES. Nivet Donkey Kong, Super Mario World och liknande.
  • Fotade jag 3 olika saker till mongolid-helvetes-babian-i-rymden-uppgiften som kallas fotouppgift av många andra.
  • Fick jag, Rebecca och Emmelie en ny vän, han heter Tobi och gör plagg och lakan släta på ett kick. Typ.
  • Skrattade jag väldigt mycket
  • Och åt en Remillagryta. God var den. Namnet är påhittat av 2 päron. Skoja, jag hittade på det själv.
Idag...
  • Vaknade jag med Rebeccas fluffiga täcke slingrat runt mig.
  • Oj, punkt 1 skulle egentligen beskriva hur trött jag var. Jag var död.
  • Har jag åkt bil till skolan, det händer inte speciellt ofta. Det var heaven jämfört med promenad.
  • Ska jag jobba. Det går bra ser ni väl?
  • Ska jag ta en powernap efter skolan. Den powernapen är verkligen gjord av guld, jag känner lukten av den.
  • Och nu antar jag att jag borde göra något. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0