This shit doesn't make sense

Yo gangstas'!

Fortfarande förkyld och halvjävlig. But still: MYCKET bättre att vara det nu än på studenten. Dagen började med att jag vaknade väääldigt utvilad, vilket var jävligt nice. Sen bar det av till mormor, vidare till pappa, vidare till Sanna på Örnäset. Vi båda hade inget att göra så vi drog ett impulsivt häng @ hennes mysiga crib. Som vanligt drack vi alldeles för många koppar té, och när jag kände att jag blev alldeles för påverkad åkte jag hem. HAHA ne, men vi drack té och såg på film. Synd bara att jag inte kunde slagga där, för.. JAA JAG SKA UPP HALV 8 IMORGON!!!!! JIPPIE!!

Ville hoppa på någon stackare och skjuta den jäveln (offret hade säkert förtjänat det) (skoja bara) (jag är inte så hemsk) när jag kom på att jag inte har sovmorgon imorgon. Jag ska till läkaren 08.00 på audiogram och sedan ska dom väl kolla i mitt öra och se så allt är normalt I guess. Så, då vet ni det!! HIHI.

Jag har förresten en fråga till alla mina söta bloggläsare (älskar er alla! Vore inget utan er! ♥ fniss!!) hur fan man översätter "make sense" till svenska? Typ "Det makear ingen sense" och liknande. HUH?? Jag godtar inte de som tycker översättningen blir "Det har ingen betydelse". Det är inte fullt rätt. Ta er en funderare på den va!

Så ser mitt öra ut. Tänkte bara så ni visste.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm..."det stämmer inte"? :D eller "det går inte ihop"!

2010-05-30 @ 23:25:26
URL: http://vivalafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0