The history of...

Alltsååååå... Jag måste plugga NK. MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE. Det där med "måste" gör det bara ännu jobbigare, för då går jag typ i strejk automatiskt.. Av någon anledning.. Jag måste stänga av datorn för att kunna göra det, men jag kommer vilja sitta vid datorn sen och då orkar jag inte slå på datorn igen? Jag har stora problem här, hjälp mig då!!!

Jag och pappsen for till (h)jula och köpte hjul (HEHE) till min resväska tidigare idag. HAHA Det var så kul, i augusti när vi kom hem från Alanya så höll min väska från Antalya - Istanbul, Istanbul - Riga, Riga - Stockholm... Tills mellan Stockholm - Luleå då hjulen lämnade både väskan och mig.. :( Det var lite kul när vi tog den från bandet och insåg att hjulen var spårlöst försvunna. Och med spårlöst menar jag verkligen spårlöst, för det är inte ett märke någonstans där dom har suttit. HAHA. Tur att Daddy Cool var där så han fick bära min söta stora tunga väska till bilen. Ofta jag hade orkat göra det själv, ni såg ju vår söta resa som innehöll mellanlandningar över hela Europa. + en sömnlös natt innan det. Hehe. Jaja men det är ju bra att ni vet historian om min väska nu också, nu har ni fått er en merit i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0