Summer

Vilken härlig dag!

Dagen startade med att jag vaknade av massa jävla skrik. Adam hade ätit lim. Nu börjas det, knarkandet! Tänk vad snäll man själv var som liten när man bara råkade skriva med pinnar på billacken. Då åt man inget lim inte. Ja, dagens barn alltså, ojoj.

Jag har faktiskt suttit ute idag och försökt få lite färg. Jag är väldigt otålig och solens strålar missar alltid mig när jag väl är ute. Nä, men jag är faktiskt lite varm om axlarna och i ansiktet så kanske liiiite har det tagit. Mycket lite såklart.. Annars har hela syskonskaran Lundstig och Emma ätit middag här hos mamma. Hennes underbara lasagne bjöds det på, det var stört gott. Annars har jag fördrivit tiden med filmen Hundtricket, och FYFAN vad snygg Linus Wahlgren är. Också var det ju inte helt fel att Alexander Skarsgård var med heller. Aouch!!

Nu ska jag (inte) plugga. NEJ, JAG SKA PLUGGA!!!!!!!!!! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0