Stupid cupid

Alltså, jag tänkte ju skriva ett argt inlägg om det här redan i måndags, men jag gjorde det aldrig... Jag får ta det lite kort nu då:

JAG VAR HELT INSTÄLLD PÅ ATT VI VAR LEDIGA PÅ FREDAG!!!! ALLTSÅ ATT JAG VAR LEDIG TORSDAG OCH FREDAG!

Men.... Så var inte fallet. Okej, jag har 1 lektion, men det är så ovääääärt. Hade känts så mycket bättre att vara ledig. FATTAR NI DET ELLER? Ja precis, duktiga hestar.

Nåja.. Imorgon har jag historia, och sen MPR. Kul att jag skulle göra 6 (typ minimum 16 enligt en kråka vi råkar ha till lärare) illustrationer, jag har gjort 4. Om 1 vecka ska det vara fett klart. Eh... Äh, i historian har vi iallafall en liten grej kvar. HAHA kul det var förresten i måndags. Johan skulle hjälpa mig med att välja ett område att jobba om nu i det sista momentet. Så började han snacka om något, och jag nickar och säger: "Aah. Jo, okej!"

Sen säger Rebecca när Johan hade gått..
- Du fattade inte va?
- ... Nä.


Jag tror hon känner mig för bra:( But the thing is; jag skulle ändå inte fattat om jag hade stoppat honom och sagt att jag inte förstod. Det är ju lika att nicka och se glad (smart) ut. Det är liksom min grej bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0