Study and dying

Idag har jag pluggat såhär mycket:




Mellanrummet betyder: ingenting. Men igår pluggade jag faktiskt, och jag känner mig hyfsat säker. Fast nu lovar jag inte att jag är hyfsat säker, för man vet aldrig.. Haha, så jag ska läsa igenom allt några gånger (hoppas jag). Jag har ju lurat mig själv hela dagen att jag kommer ha sååå mycket tid imorgon eftersom provet inte är förrän 15.00. Men bullshit, känner jag mig själv rätt så kommer jag ändå inte satsa så hårt på att plugga imorgon. Bara för att jag är så jävla slö. Annars har jag lirat Donkey Kong Country 3 - Dixie Kong's Double Trouble. HAHA försök hitta ett spel med ett längre namn. Jajajaja, jag antar väl att jag måste dyka ner i NKböckerna nu. James ska nog få sjunga för mig så allt går lite lättare. Tror han ska få sjunga en godnatt saga till mig också när det blir dags att nanna kudde. Vad fan skulle jag göra utan min iPod? Godnatters på er.


Såhär känner jag just nu.


Såhär ser jag ut när jag pluggar (kul att det ser ut som att jag har löshår?)


Sen ser jag ut såhär


Sen vill jag vara här


Jag vet att jag är söt, ni behöver inte säga det åt mig, hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0