Soon

Alltså, nu har det slagit mig. Att listan jag delade med mig av för några dagar sen, den som visade hur mycket jag har kvar i skolan, är typ.. tom? Jag måste ju ha jobbat rätt bra i veckan, för jag har fan inte mycket kvar!? Whatttaaaa. Jag har kanske 1 liten writing i engelska (om min lärare kommer ihåg det, d.v.s. HEHEHE), redovisningen i MPR och en halv illustration kvar i graf. Gud, jag blir så jävla glaaaaad! Som jag har längtat efter det här! NI FATTAR INTE!

För övrigt är det alldeles för få dagar kvar tills studenten och Alanya. Jag blir så jävla överlycklig. Jag borde fixa min väska så det är gjort. Den har ju inga hjul, you know. Lill Challen. Bara det att om jag sätter mig och gör det själv så slutar det med att jag måste köpa en ny väska. Orkan't. Väntar på pappsen istället, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0