Say what now?

Baaaara för att uppdatera. Inget annat liksom. Detta gör jag för er skull.

Nu är jag hemma! HEHE. Okej, jag har varit det i strax 1 timma. Det blev gode kallt på udden, så jag och Josse begav oss till mig eftersom hon skulle skjutsa hem Emmelie sen. Men precis när vi landat här så ville Emmelie hem. HAHA, så Josse fick hoppa i skorna och ta på sig kläderna igen och bege sig mot udden igen. Fast det var lika, jag är fan rätt trött. Inte så konstigt med tanke på att jag aldrig fick somna inatt. Jag fick inte ens ta en powernap nu på dagen. John blund har typ nåt emot mig. Borde reda ut detta med honom. Vi måste göra upp. Även om det ska krävas knytnävar och blåtiror. NU JÄVLAR!!!

HAHA hela dagen har jag undrat, över googles lilla... vafan är det, ja, logo. Jag har undrat hur fan dom tänkte att det där skulle föreställa ett g, och sen när jag suttit och granskat det så börjar det leva om. Jag tänkte: "Wtf!?" Då visar det sig att man kan lira pacman!!!!! HAHA FATTAR NI ELLER! Jäla påhittiga dom är. Ska fortsätta lira lite nu. Piz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0