Onsdag

Hey på er!

Jag vaknade utvilad där kring 10 imorse, så jävla skönt. Men när jag kom på att jag måste plugga så kände jag hur ögonen ville stänga igen och sova vidare förbi provet, men ÅH snälla att jag klarar detta nu!!!!!! Förbered er på en arg Camilla om jag inte lyckas. Men det är lugnt, provet kommer inte rättas förrän nästa millennium eftersom Marianne inte är känd för att rätta prov och liknande snabbt. När vi gjorde ett arbete innan jul så hade hon inte ens rättat klart dom på skolavslutningen därefter. HAHA fail.

Jag har tänkt lägga mig och steka (vilket BEHÖVS), fast vår balkong brukar dela med sig av typ 1x1 meter sol som flyttar på sig. Fast, vad vet jag? Kanske den steker på vid någon annan tidpunkt. Men i så fall är det väl typ mellan 3-5 någon gång, och då är jag inte hemma. Först prov, sen ska jag till Gossip så Emelie ska få öva frisyren på mig igen! Weeeiho. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0