No panic

Nu är jag hemma. Känns som att jag inte har varit hemma många timmar i veckan (för jag har varit hos beccan), HAHAHA nä asså. Ja, men jag har nog spenderat mestadels av tiden där, och det har varit mööösigt! Vi har fördrivit tiden som vi oftast brukar göra. Kort och gott kan man beskriva det: chill.

I fredags var det grill och party, mucho 3vligt var det. Och efter det stannade jag hos Rebecca hela dagen och hela natten, tills idag. Inte alls så produktiv dag igår, men sånt är livet.

Jag sitter för övrigt och panikar. Det är strax studenten och 2 dagar efter det ska jag vara färdigpackad för att lämna bögsverige. Helt jävla sinnes!! Fattar ni eller? HELT SINNES!!!!!!!!!!!!! Men jag kan ju inte påstå att jag inte längtar. Jag måste köpa kläder, fixa min resväska, köpa miljoner andra saker innan jag ger mig av. Och inga pengar att köpa allt för. Yippey, det låter ju kanon. HAHA äh, är ju van att behöva gå naken så jag får väl fortsätta. Inget mer att uppdatera er om. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0