Milkshaking Monday

Häääärliga måndag!

Jag tog en sovmorgon imorse... Jag tyckte 07.00 var en absurd tid att stiga upp på, och jag tyckte det prydde min mobil mycket fint när väckarklockan stod på 08.00 så... Så fick det bli! Jag fattar dock inte varför, eftersom vi inte gjorde något förrän klockan 14, när vi hade engelskaprov. Men jag fick iallafall några ärenden uträttade. Jag hittade mig äntligen en vit strapless BH, en ny dipliner och en ny concealer. Och det bästa av allt så fick jag mig en milkshake som jag och Sanna sög i oss i solskenet. Mmmh. God bless Blå Gåsens Caroline-milkshakes. Löv yah.



Rebecca och Johanna på Allstar


Spöket laban och Emmelie på Allstar


Vet inte riktigt, blogg.se bestämde sig just för att vara mycket osamarbetsvillig för en stund. Ska försöka daska vett i den/det/dom/henne/honom. Hej.

Kommentarer
Postat av: rebecca

johanna tror hon är stark.

2010-05-10 @ 16:33:21
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0