Love is a four letter word, and never spoken here

Heeeey härliga måndag! (Längesen jag sa det och verkligen menade det på ett positivt sätt).

Dagen har bjudit på detta: sovmorgon, avslutad historiakurs, H&Mpaket, kort engelskalektion, stek på KH-trappan, cola, middag på ballen, sol, sol, sol och åter lite sol. Hur underbart låter inte det?

Jag känner att jag har fått färg iallafall, men det är inget negativt!! Synd bara att man inte kunde ligga i bikini. Men.. Jag känner inte för lägga mig i bikini på en trappa mitt i stan. HAHA. Kul det hade varit eller. Synd bara att jag tyvärr hade fått alla bilförare att krocka eller köra av vägen. För att jag är så jävla snygg. Eller så för att jag är så vit att jag hade bländat dem. Välj själv.


- "Camilla, vill du jag ska pilla? Okej, då ska jag paja din frilla. Vi skrynklar lakanen i din säääääng!"

Då vet ni vad jag och Basshunter har för oss. MOHAHAHAHAAAA. Nu är jag sugen på... Basshunter. HAHA nä, glass faktiskt. Hur gott hade inte det varit? Kanske min pappa vill vara snäll med sin dotter som råkar vara den bästa i världen och köpa en liten glass till henne. Hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0