I feel my world shake, like an earthquake

Hej ni glada och sura.

Här sitter jag på balkongen med datorn i famnen, äter melon och funderar på att vara en MVG-elev och skriva sista writingen till engelskan, bara för att vara en engagerad och duktig elev som jag annars inte är.. Jag har nämligen tänkt se om läraren verkligen har märkt att jag inte har lämnat in den.. HAHA.

Okej, jag ljög lite. Jag sitter inte på balkongen, jag sitter i mitt rum. Men jag fick en stor lust att sätta mig ute på balkongen med datorn och chillera där. Men så fruktansvärt jobbigt! Det börjar väl typ regna och åska eeeendast för att jag skulle göra det. Och inte för att tala om orkaner, tornados och tromber heller. Jag menar, när det väl börjar kan det väl.. börja. Så jag stannar nog kvar här. Men jag överväger om jag verkligen ska vara en duktig elev eller inte.. Vad tycker ni? Tror ni lilla Eva vill se den sidan av mig? HIHI!

Igår tillbringade jag mestadels av dagen hos Rebecca med trevlig middag med några Kirunabor. Rebecca pluggade och jag tittade på. I typ en kvart. Höhöhö. Jag slaggade iallafall där och kom hem för en stund sen. Den fisen har lämnat Luleå för Göteborg tills på måndag. Den jäveln. USCH VAD VIDRIGT!!!!

15 och 17 dagar kvar.


Söt gammal bild från PDOL - 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0