I don't get it

Det här är en del saker jag har slängt några funderare på:
  • Vart är fåglarna när det är mörkt på natten? Dom sover väldigt få timmar om det visar sig att det är då dom sover.
  • När det är kvar jättelite i hårspraysflaskan, hur fan kommer det sista ut? Det är ju liksom någon slags vätska av något slag? Trots trycket eller vad det nu är så känns det ologiskt...
  • Varför börjar man snigla in sig genom dörröppningen när dörren är jättenära att smälla igen på en, istället för att gå normalt som man gjorde från början?
  • Hur man, efter 12 år i skolan, fortfarande inte kommit på konsten till ett effektivt och intressant sätt att plugga.
  • Varför får kvinnor lägre lön för lika arbete? Jag fattar verkligen inte?
  • Vem var det som kom först? Hönan eller ägget?
  • Hur kom dom på namn till saker och ting? Varför heter fåtölj fåtölj?
  • Hur sten inte kan brinna? (För att det är sten? JA, MEN VARFÖR!? V-A-R-F-Ö-R?)
  • Varför saker och ting blir mörkare när det blir blött?
  • Vad händer när kronprinsessan och den där Boxer-Robert (förlåt, Daniel heter han visst) gifter sig? Har vi ingen kung senare eller?
VÄRT ATT FUNDERA ÖVER!

Kommentarer
Postat av: Signe

fåglar sover inte på natten! Iaf inte utanför mitt fönster, för de håller ALDRIG käft = jag får inte sova. Dumma fåglar.

2010-05-19 @ 20:11:42
URL: http://signen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0