Hush little baby, don't say a word

Nu har jag landat i Rosvik. Yep, jag åkte flyg hit och kraschlandade i min säng. Och jag ska ta en powernap så det bara dånar om det, eftersom aaattt DET ÄR LÖRDAG HELA VECKAN TILLS PÅ SÖNDAG! Fattar ni eller. Neeeees. För övrigt så lämnade jag in MPRarbetet idag, känns ju inte lite skönt. Efter det satt hela klassen (hela och hela, nästan hälften iallafall..)  och bestämde inför studenten. Typ sång och sånt. Nu längtar jag bara ännu mer, FYFAN VAD UNDERBART DET KOMMER BLI! Och nu har vi passerat 1 månad-strecket. 30 days to go. Jag måste hitta skor.. Good luck chuck säger jag bara.

Nu ska jag dricka upp mitt fantaglas och sedan får väl John powernapblund strö grusgrejs i mina ögon. Då är det väl lika man slår på Enter Sandman. Typ såhär..

Say your prayers little one
Don`t forget my son
To include everyone
I tuck you in
walk within
Keep you free from sin
'til the sandman he comes

Sleep with one eye open

Gripping your pillow tight



Peace mf's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0