Hit the lights

Alltså. Jag undrar om det åskar eller om någon gangster går lös med ett gevär någonstans i närheten. Har dock bara hört det en gång, så antingen är det åska, eller kanske någon som heter Oskar som går lös med ett gevär. HAHA när jag var liten trodde jag att det satt en stor man som hette Oskar uppe i himlen som kastade ner blixtrar och lät illa. Och precis nu slog det mig, att det är Oskar där uppe som gör det. Mysko att det inte regnar. Nu måste jag säkert stänga av. Too bad att ni inte fick ta del av mer instressant fakta jag hade att erbjuda. Fan alltså. Hejdå!





HAHAHA rolig jag är. Jag kan ju sitta här trots att det åskar, jag har ju en bärbar! HEHEHE. Eller vänta. Internet? Går det att sitta vid datorn då? Wtf. Kul då. Får väl gå igen.. Ha så jävla kul med det du håller på med, Oskar. Hejdå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0