Good mood

Det känns så jeeefla härligt. DET KÄNNS SÅ JÄVLA HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När det är 29 dagar kvar tills vi drar till Älääänya, och 26 dagar kvar till studenten. FATTAR NI? Också när det är sånt här kalasväder. Kan inte annat än dra på smilbanden lite eeeextra mycket. (Så tänker ni: WOOW KAN HON DET? Eh, ja det kan jag!!) Jag tror även jag har fått lite färg idag. Coolt eller. Nu kanske jag kan använda 1 grad mörkare foundation än den ljusaste? HAHA.

Jag har nyss ätit grillat, fy satans djävuls fan i helvete (...ursäkta?) vad gott det var. Och om ett tag kommer en mupp till mig. Vi ska tydligen plugga. Räkna inte med att det kommer vara så produktivt eller effektfullt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0