G to the lamorous

Fan vad jag har chillat med uppdateringen. Det är för att jag bosätter mig på Örnäset hos Rebecca hela dagarna. Hon är för liten och fjesig för att våga vara ensam hemma. MOHAHA jag skoja. (Inte).

Igår var vi i skolan till typ.. 11. Sen åkte jag dirr till Örnäset, där vi lagade en glamourös lunch med Sanna, vilket blev: VARMA MACKOR! Men who gives a fuck, det är glamouröst så länge det är gott. Det var jävligt gott. Vid halv 2 tog vi fram våra manliga sidor. Vi åkte till Euro(master, däck, bil, car, michelinbulle bla bla bla, välj själv, jag minns inte vad dom henne) och bytte däck! Okej, vi åkte dit, satt och väntade och åkte hem. Men det är tanken som räknas!!! Väl hemma så somnade vi. Om det var mer spännande än så vet jag inte.

Vi åkte iallafall och handlade på kvantum på kvällen, det råkade följa med mycket gott hem. Men det var det värt! Typ en liten Kladderina Ballkaka som jag lyckades kalla dom. Ni borde testa dom liksom, topnotch jag svär!


Kul att dom har stavat fel på kakan. Fail. Anställ mig istället.

(MÄRK VÄL att jag har skrivit åkte istället för for. Mycket ansträngning krävdes men.. Wooohooo! Alla brydde sig jag vet hihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0