Fucktardbook

Nu är jag upprörd. Facebook sitter och skriver in information om mig som inte stämmer!!!!!!! :(


  1. VILKEN FILM ÄR "VEM ÄR GRISEN?"???? FINNS INGEN SÅDAN!!!!
  2. "Du tror jag sover, men det gör jag inte... JAAAAAG GLIIIDER!".... Det är inte ens något jävla TV-program!? Håll koll, facebook!
  3. Jag vill inte att detta ska visas för offentligheten!?
  4. VARFÖR FÅR JAG INTE TA BORT DET DÅ?
  5. HALLÅ?!?!
  6. Nu fortsätter jag hetsa.
  7. Dom borde ju akta sig, konung Karl Gustav är ju som sagt med mig här.
  8. Ovanstående intressen och aktiviteter är inte på skoj. Något fel med det eller?

Kommentarer
Postat av: rebecca

ALLTSÅ det är ju grupperna som är gjorda fel dummski :D

2010-05-24 @ 21:52:58
URL: http://ribekao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0