Fuckin' awesome me

Idag har jag inte gjort så mycket som pendlat mellan datorn och andra delen av lägenheten för att stoppa i mig ätbara saker. Men det slutade med att Rebecca, Johanna och Jenny hämtade upp mig, så for vi till Jenny för att röka vattenpipa, men det gick inte så bra utan kol eller tobak. Så tillslut hamnade på en liten fest där även min bror råkade befinna sig. Full och glad. Berättade att om jag eller mina kompisar någonsin blir slagna så ringer vi honom. Jag får inte gå hem ensam. Jag ska säga till om jag inte tar mig hem för då fixar han det. (x 100. Upprepningar fanns det gott om!) Men det är gölligt. Pluttbrollan. Helt okej kväll, mycket bättre än att sitta hemma och fisa iallafall. Men nu ropar sängen på mig. Har saknat den litegrann, hähähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0