Font ja en körv?

Alltså... Finns det något godare än rå falukorv? HELT SINNES VAD GOTT DET ÄR! Skulle det finnas en rå-falukorv-diet hade jag varit smal som en sticka. HEHEHE. Gött som fan alltså. Synd att falukorv inte finns i Turkiet... Jag får typ be mina föräldrar posta ner falukorvar åt mig i omgångar. HAHA. Nog för att det faktiskt finns en liten grishylla på stora Migros vid otogar (alla som inte har varit i Alanya tänker ba: whatttaaaa? men tyvärr så är det så nu. Bu-hu liksom.) där ett paket bacon på typ 80 gram kostade skjortan. Men det fanns! Hehehe.

Detta är något man borde ta med sig:
  • Lösgodis
  • FALUKORV
  • O'boy
  • Kaviar
  • MARABOU
Finns säkert något mer. Men det är några utav dom sakerna jag verkligen saknade där nere. När vi väl fick våra kaviartubar satt vi typ och slickade i oss kaviar. HAHAHA.



Kändes ju verkligen passande att stoppa detta grisiga inlägg i Alanyakategorin. HAHA, oops?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0