Dust to dust

Alltså. Jag är sååå förundrad över en grej.

HUR FAN KAN JAG INTE HA SVÅR ASTMA!? Jag menar, det måste ha bildats på något vänster med tanke på hur fan mitt rum såg ut. Jag har tänkt aslänge att det är dammigt, men helvetes-jävla-dammigt var det. Eller nej förresten, det var bara förnamnet. Det var ännu jävla dammigare. Fyfan vad vidrigt. Jag har säkert massa partiklar och djur som lever loppan i mina lungor utan att jag känner nåt. Haha seriöst, tack mig själv för att du städade idag. Nu känner jag mig jävligt duktig och det känns rent. Det kändes så bra att jag förtjänade cola serverat i vårat största glas (glaset jag kallar för bakisglaset, som jag alltid fyller med vatten och har vid sängen när jag har partajat, med andra ord).

Annars då? Jag har suttit med pappa på balkongen och skrattat åt folk som måste springa stadsmaran. HAHAHAHAHA!!!!!!!! Så jävla kul. Ni fattar inte hur jävla kul det är. Syyynd att jag slipper liksom :( Kommer ihåg förra året, det var typ +68 och steeekande hett. 2 vätskestationer. Folk hade tydligen trillat ihop så de var tvungna att åka ambulans p.ga. värmen och vätskebrist. Inte så konstigt. Hoppas stackarna får minst 3 vätskestationer den här gången iallafall. Men det är fortfarande kul att de måste springa den. Mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0