Damage incorporated

Inatt sov jag.... Knappt något. Vet inte vad det var som gjorde att det var så hopplöst att somna? Okej, det vet jag visst. Jag tog en sovmorgon och en lång powernap när jag kom hem. Så jag får väl skylla mig själv.

Powernapen går omkring i en ond cirkel som vanligt, jag sover dåligt på natten - och likt förbannat ska jag ta en powernap efter skolan. Men idag gick det inte. Mina grannar har fått för sig att leva om som FAN! Alltså grannarna ovanför, dom lever ALLTID om. Jag har kallat deras lägenhet ostlägenheten eftersom dom borrar HELA TIDEN. Men nu vet jag inte vad jag ska kalla den, lägenheten utan väggar typ.. Dom borde fan inte ha några väggar kvar. I varje fall - den här gången hamrade de NON STOP och släppte sedan hammaren i golvet lite då och då. Eller så var det borren de kastade för att se om våld hjälpte mot borrstrejk. Who knows? Jag är i så fall inte speciellt förvånad att borren har gett upp...

Jag låg och tänkte ut hur jag skulle göra. Jag kom fram till att jag skulle ta på mig en mantel och flyga upp till deras balkong, sedan slå sönder alla deras rutor och hoppa in med en karatespark. Sen skulle jag ta tag i någon utav dom och vråla ALLT jag kan i örat på offret. Kanske skulle jag äta upp deras borr och hammare också. Men jag vet inte riktigt.. Orkar inte ödsla tid och få magsmärtor på detta, så jag gav upp planen. Men genomtänkt var den iallafall!

För övrigt har jag gjort klart MPRarbetet. Några kilo har släppt från axlarna, nu har jag typ bara historiaredovisningen och NKprövningen kvar. Fattar ni elleeeeer!? NÄ INTE JAG HELLER!


Söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0