Cash is king

Värd skoldag. Mycket värd. Eller så inte.

Jag mötte upp Sanna utanför mig, så trallade vi till Hackspetten och var på en 10 minuter lång engelskalektion. Mycket ovärt om jag får säga det själv. Jag som var så jävla trött när klockan ringde!!!

Efter det gick jag och drog ett KU (HEHE kontoutdrag). 42 riksdaler finns på kontot. Det kommer man ju långt på. Eh. Annars hittade jag miljoner saker jag ville ha. Synd bara att inget utav det jag ville ha kostade mindre än 42 kr :( När vi suktat klart efter diverse grejer så gick vi hem till mig, drack 3875 liter té, åt brownies, snackade skit och kissade. HAHA, flera liter té resulterade många toabesök. Så går det!

Inget annat att uppdatera om. Ikväll ska håret creppas, jag är konstigt förkyld och Gizmo har en ful frisyr. HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0