Bulle?

Jag uttrycker mig som jag gjorde på facebook...

"En kanelbulle och lite plugg... Eller en kanelbulle och lite facebook?"


Ni fattar väl vart jag hamnade tillslut. Jag kan ju som sagt inte stänga av min största kärlek här på jorden (datorn) mitt i allt. Går ju inte! Jag får plugga senare, hehehe. Jag har ju hela natten på mig, FÖR VI ÄR LEDIGAAA DUDUDUDUU!

Annars då? Jag har inte alls speciellt roligt, jag pendlar mellan TVn och datorn. Men det visas ALDRIG något bra på TV.. Jag följde ju Grey's lite halvslaviskt där ett tag, men som med alla andra serier så hände ju det vanliga: jag missar ett avsnitt, och det rör mig inte någontstans. Det betyder att jag har tappat intresse och serien börjar spåra. Sluta gör serier för långa så de slipper spåra jävla puckon!!!!!! Jag kör på min replik: Anställ mig istället. Fyfan vad jag skulle ha jobb om följande alltid skulle uppfyllas. Fan vad pengar jag hade haft. Camilla for president!

Hade jag varit så rik hade jag tagit ut mina vänner på krogen (nejtack, inte på någon krog här i Luleå...) och sagt: fyll bordet! Fattar ni att alla hade velat vara min vän då? Men jag vet vilka som är fuckfaces och inte får sitta vid mitt fyllda bord då. Hade fuckfaces börjat bråka skulle mina livvakter rycka in snabbt. Ni fattar ju poängen liksom. Så, mina vänner. När jag blir stenrik vet ni vad som väntar er. Peace bro's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0