Ash?

Phail





Hahaha jag missbrukar typ denna söta äckliga vidervulkan i min blogg. Jag missbrukar iallafall dess namn. Men jag ser ju att denna Mikael Hellmyrs suger på att bestämma sig vad vulkanen egentligen heter. Och....
  • Han råkade missbruka Reynir Brödvarssons namn lite mycket.
  • HAHAHA Reynir Brödvarsson var ett hejdundrandes kul namn.
  • HAHAHAHAHA nu förstår jag Mikael Hellmyrs missbrukande av Reynirs namn.
  • Men Mikael Hellmyrs borde fan inte säga så mycket, han hade ett rätt roligt efternamn han med.
  • Mikael Hellmyrs tycker säkert han är stencool som använde ordet "vulkanfreaks". Jag menar, hur ofta läser man det ordet i tidningen? What a badass.
  • Kan vulkanjäveln ge sig någon jävla gång? Jag tycker vulkanjävlarna kan akta sig innan jag får ett utbrott. AKTA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0