35 days

ÅH! Alltså jag kan verkligen inte sluta längta. Det är endast 36 dagar kvar tills vi befinner oss i paradiset. Och det betyder att det är 35 dagar tills vi lämnar skitLuleå. Det är nämligen så att:

  • 13/6 klockan 20:50 lyfter planet till Stockholm, där vi tar oss till ett hotell och sover så gott så gott (...) i underbara hotellsängar. Och inte för att glömma den underbara hotellfrukosten morgonen därpå heller. Fyfan vad gott. Jag ska äta mig feeet.
  • Innan 08:00 ska vi nog redan ha checkat in vårat bagage och åker vidare 10:00 till Danmark, där vi mellanlandar. Hur kommunikationen mellan mig och danskar kommer gå vet jag inte, men i värsta fall får jag väl uttrycka mig med: FO HELVEDE! Svårare än så blir det ju liksom inte.
  • 13:20 Lämnar vi Legolandet, super oss fulla ombord och får inte stiga av planet när vi landat. Nä, fan, vi får inte göra det. 18:05 landar vi och danskarna på Antalya Airport. Där vår skjuts väntar oss som tar oss till Alanya på sisådär 2 - 1,5 timmars tid.
  • Sedan dröjer det inte länge innan vi gjort oss i ordning för att äta plankstek på Queen's Garden och sedan sätta oss i baren med en eller flera Special without cream, Strawberry Daiquiris och Vodkabull. Endast för att fira att vi äntligen är där. Underbart!
















Fan alltså, man längtar ju inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0