1 month to go yaa

Varför är ena foten mindre än den andra? Det är väl inte logiskt någonstans?

I söndags (igår alltså, för dom som är med, HEHE) så.. Eller nej, nu ljuger jag. För x antal veckor sen skulle jag ringa och fråga vem som ska köra vårat flak (hahaha köra vårat flak, köra LASTBILEN MENAR JAG!!) samt personnr och regnr. Har jag gjort det? JA DET HAR JAG!!! Så nu kan vi snart fixa tillstånd. Det jag skulle komma fram till var... Att jag har gjort det. Så nu vet MP3A det. Även fast inte alla kanske läser min fab-blogg, men ah, synd för dom då. Poor little dom liksom.




.... Googla på placenta om ni vill se vad jag skrek om. Herrå.

Kommentarer
Postat av: jojje

likt att jag googla....(p.s svinrebbo)

2010-05-10 @ 23:16:47
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0