WTFVADVILLDU

JAG
HAR
ETT
STORT
PROBLEM
!!!!!!!!!!
WAAAAAAAH


VARFÖR, är detta kvar:

NÄR JAG REDAN HAR TAGIT BORT DET?

Det syns ju inte när man går in på min blogg, men sen när man klickar på kategorier och all annan jävla skit så KOMMER DET DÄR JÄVLA NAMNET UPP!!!! BLIR HELT INSANE!!!!!!!!! Kul att alla nierdar sitter och skrattar åt mitt big problem just nu, men HAHAHA JAA JÄTTEKUL, jag skrattar inte med er för att DET GÖR MIG GALEN! Jag hatar designer. Jag hatar koder. Vad är det för fel att använda en designredigerare som inte har koder? VI 3ÅRINGAR SOM SER UT SOM APELSINER OCH HAR FUNKTIONSNEDSÄTTANDE HJÄRNOR, WHAT ABOUT US? :( tänker dom inte på såna som mig? NÄ JAG MÄRKER DET!


Nu låter jag detta vara tills jag har lyckats bomba sönder bloggen så den ser ut som Beirut. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag kan hjälpa om du vill! :) Har ju lyckats få bort den på min några gånger....

2010-03-24 @ 20:26:45
URL: http://signen.blogg.se/
Postat av: mlie

du måste ta bort kodraderna blogdescription och blogtitle i kodmallen ;)

2010-03-24 @ 21:59:57
URL: http://emmeliemariamercedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0