Va?

Haha va? Vad hände? Jo, detta hände:
Jag vaknade klockan 7 (kändes som 3 på natten?) och klev tappert upp och åt en äcklig macka. Sen gick jag till skolan i -298 grader. NÄR SKA VÄRMEN KOMMA TILLBAK!? Aha, aldrig, jaja men då vet jag. Sen hade vi historia och MPR. Lika värdelöst som vanligt, eftersom vi inte gör något, hahaha. Så vi gick hem halv 11, och redan 11 flög det omkring z:an i mitt rum. Sen vaknade jag för ett tag sen. Huh? What happened? Hahaha det var fan det bästa jag har gjort, så hemskt skönt! Och nu ska jag sitta här och vara världens lyckligaste lilla flicka som är ledig imorgon! JAG ÄLSKAR TORSDAGAR, OCH INGET KAN TA DET IFRÅN MIG!!!!!!!!! Inte ens en praktikplats som Rolf erbjuder oss, nej, jag är inte otrogen mot mina torsdagar. Nevaaahh.


Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahahaha

2010-03-18 @ 04:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0