L to the OV

I detta nu, spenderar jag början av mitt sista lov, ever. Känns konstigt.. Hm. Då tar vi en värdelös lista på det. Som vanligt ska ni ta vissa svar med en nypa salt. Va? Nä jag är alltid seriös och allvarlig.


Ditt namn? Camilla
Födelseår?
1991
Hur lång är du? 1.79 typ :<

Spelar du något instrument?
konga på kaggen
Vart befinner du dig just nu?
i min lökstol i mitt rum
Biter du på naglarna? niet, nu när jag är gammal och grå har jag insett att det bara är för småbarn ;)
Har du några husdjur? ja, eine hund
Vad heter din farmor och farfar?
dom hette Arne och Maj-Britt. <3
Vem vet mest om dig?
jag själv hoppas jag väl
Ditt mål i livet?
bli miljonär

Pepsi eller Coca cola?
bara små loppor som dricker pepsi
Sjunger du?
idag drog jag en fin falsett på CRY ME A RIIIVEEER, Sanna kan intyga om idolkontraktet
Vad har du för skostorlek?
38
Kommer du överens med dina föräldrar? jo det gör jag väl, hahaha
Din hårfärg och frisyr? blondie, lugg och långt
Skorna du hade på dig idag?
träskor
Grönan eller Liseberg?
lise!
Vad sover du i?
sovsäck
Kläder du hade på dig idag?
skoteroverallen och mina boots gjorda av renpäls
Favoritfärg på kläder?
svart.. och blå.

Har du glasögon?
nej!
Hur ser din plånbok ut?
conversebörs :) (HAHAHA)
Randigt, rutigt eller blommigt?
allt tillsammans
Favoritårstid? Att denna fråga alltid ska återkomma. SOMMAR!!!!
Favoritmat och dryck?
punschkaka och brännvin
Favoritdjur?
HEST!! (Tryck här)
Favoritparfym?
Escada eller DKNY. Dunno

Vad köpte du senast?
hm. don't remembaah
Hur mycket pengar har du?
idag fick vi studiebidrag, så 1050 riksdaler! ;)
Hur svarar du i telefonen hemma?
He-re-camla?
Hur svarar du i mobilen?
Hallå, böböbö, hola senorita. Gott och blandat?
Vem ringde du senast?
Vet inte, min telefon registrerade inte det samtalet ^o)
Sov du ensam inatt?
Nej, jag och mina nallar! :)
Vem sov du senast hos?
Hm.. Rebecca? eller?
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Tog en frisk och härlig promenad till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan?
drack te
Det sista du sa högt? jaheej

Det senaste någon sa till dig?
hejdå
Vad har du druckit idag?
te.. och.. te?
Vad var det senaste du åt?
macka
Vad är det för färg på din ytterdörr?
ekfärgad
Vad är det för väder hos dig nu?
rätt chill. blåste inte bort imorse
Godaste glassmaken?
choklad och vanilj
Sover du tungt?
nix, icket
Drömmer du mardrömmar?
inte så ofta
Vad ser du om du tittar till höger?
min garderob, en dörr med massa kläder på och 2 teckningar
Hur många kuddar sover du med?
2 (NÄR FAN SKA LISTAN TA SLUT....?)

Morgon eller nattmänniska?
nattuggla
Har du dåligt morgonhumör?
hahaha.. faktiskt ganska ofta :(
Stjärntecken?
kåtbock á la stenbock
Stökigt el välstädat?
det är väl fint med välstädat men det är inget jag personligen har
Vad väntar dig om 10 år?
graven. HAHA ne, inte bitter! jag vet inte.

Snus eller cigaretter?
ciggis
Längtar du till din nästa födelsedag?
inte så värst. blir ju gammal som gatan
Tycker du att du har fin dialekt?
den är säääxy
Har du spytt i någons knä?
vet inte. hoppas jag verkligen inte HAHA

Syskon och deras ålder?
100 %iga: Daniel, 23. Niklas, 21.
Klädaffär?
ja?
Senaste skola?
THA EAGLE
Klass?
mp3a
Har du använt någon hårprodukt idag?
hårspray
Vad har du för planer till helgen?
vara i stugan och chilla fett
Brukar du bada i sjöar om somrarna?
föredrar hav ;)
En film?
Texting. (HAHAHA, väldigt internt)
Katt eller råtta?
du kan va en råtta
Hund eller katt?
voff?

Sängstorlek?
120 cm
Vad såg du senast på tv?
Vakna med the voice
Tycker du om din pappa?
jarå!
Vem i din släkt pratade du senast med?
hm.. Meine brotha?

TACK för att den tog slut. Den var tråkig och jag har planer på att inte publicera den men ah jag gör det ändå. KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0