Less I have the more I gain

Yo. Idag hade jag en lite mer effektiv skoldag, jag jobbade lite! Jag fixade ytterst lite på en utav bilderna till MPRprojektet, sedan historia och engelska. Hör och häpna: jag jobbade på engelskan! Congrats Camilla, det gjorde du bra. För det var ett tag sen något liknande hände ;)

Sen fick jag även reda på en tråkig nyhet under engelskalektionen, usch. Livet är orättvist. Väldigt orättvist. Det är hemskt.. R.I.P

Nåja, från det ena till det andra. Äntligen är det snart påsk, då stackars jesusbarnet dog för sisådär en miljon år sedan. ( 1. Jag vet att jesus stavas med stor bokstav. 2. Jag verkar inte stava hans namn med stor bokstav? 3. Nej och det är meningen.) Men jag firar inte detta med tanke på jesus, jag firar skolverket som tog ett moget och ordentligt beslut om att ge oss lov. TACK!!! Jag behöver verkligen detta!

ALANYABILDER! whether you like it or not, bitch


Cool fotbollstjej. HAHA



Jag och Ellen



Någon sötis och Signe



Ellen, Rebecca och jag på Cäääsabläänca



HAHAHAHAHA, gubbe på 60 bast som drog en eller flera moves på bardisken, och Rebecca



I väntan på lön. Eller mat.



Bad girls come to Robin Hood. Weird girls go... where?



Wellooon och Signe



Erdogan, Signe, Rebecca och Anna

Kommentarer
Postat av: Cilla

WHAAA :D fan vad grymt att ni har kort på Rebbe och han gubbeeeennnn!!!!! :D :D :D Han var ju såå jääävla gryyymm!!!!

2010-03-29 @ 18:09:46
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Tar du Studenten 2010?

Passa då på att tävla om ett flak för 50.000 kr och en mingelfotografering till er skiva.

Och om ni redan har en mingelfotograf till er skiva, varför inte tävla om en till? Eller kanske till er slutskiva eller liknande?



Tävlingen arrangeras på min blogg Stockholmsjenna.blogg.se i samarbete med ilovestudenten.se. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-studentenflak-och-mingelfotogra.html

2010-03-29 @ 19:48:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha wellloooooon :D <3

2010-03-30 @ 21:18:56
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0