Four leaf clover

It's a cat MJAU flushing a toilet. Eh.

Här sitter jag och väntar på ett brev från Swedbank där dom ska skicka mig en check på flera miljarder som tack för att jag är deras bästa kund.

I min drömvärld iallafall, höhöhö. När jag kom hem idag så hörde jag något eka i trapphuset, det lät som mitt namn så jag letade reda på vad det var, och där låg min klänning och skrek sig hes. Helt galet, jag som trodde att jag skulle vara tvungen att vänta en evighet eller två med tanke på att jag bor i... Luleå? Ah ni fattar poängen.

Jag är sämst på att berätta vad jag gör såhär på dagarna, så nu ska jag dela med mig av min fullt sysselsatta fredag! Till att börja med vaknade jag av att jag redan hade stängt av väckaren och höll mobilen i handen halvsittandes i sängen (?). Sedan traskade jag till livskunskapen, och vidare till engelskan. Inte alls så produktiv dag, så då är allt i sin vanliga ordning. Tyvärr ( :(.. ) var jag ju tvungen att gå tidigare från engelskan för att jag skulle till tandläkaren, och jag känner att dom har spänt tandställningen ganska rejält så snart sitter jag och är helt handi i munnen. Fabulous life of Camilla. Som ska gå och ta sig en powernap a la 2 timmar minst. Tror jag.

Så här ser det ut när Rabaka och Kamila pluggar. Detta är när vi pluggade politik -07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0