Pictaaahs

Rebecca sa till mig igår att vi borde lägga ut fler bilder från Alanya som ingen annan har sett (nu syftar jag INTE på sånadär extremt fula och rabiessmittande bilder) men.. Några andra helt enkelt! HERE IT COMES


Vi åt på Cha Cha andra kvällen när vi letade Mona Lisa, vilket vi hittade senare kring efter 12 på natten, hahaha


Vi fick gratis glass från en glassbåt. Gott som fan, med konstig konsistens


Så här mysig middag fick jag på sjukhuset. NI ÄR SÅ SUGNA


Rebecca och Erdogan


HAHAHA


Jag och Ellen på förfest hemma hos oss


HAHA Rebeccas födelsedag


Ellen och Signe på Casablanca


HAHAHAHAHA, Rebecca och Lena sov med handdukar natten innan vi åkte till Istanbul. Jag om någon hade jätteroligt åt detta


En söt apa var på Queen's :)


Eh..


Signe, Jag och Ellen


Söt


Drinkar på Queen's


Rebecca och en transa på Auditorium HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0