If I could have my wasted days back, would I use them to get back on track?

HEEEEY! Idag har jag haft min soeta blogg i en vecka, HIHI! Och jag har fortfarande inte tacklats klart med designen. MEN, grejen är den att jag orkar inte bry mig just nu. Jag trodde jag slapp dessa jävla koder när jag lämnade webbdesignsalen på 5e våningen på kungs i slutet av 2an (HAHA värdelöst). ÄH what the fuck pingisrack, vem bryr sig. Idag mår jag helt okeeeey, jag har ätit! Framsteg! Och imorgon är det skola. Måste gå och spy. Nä, men äh, undrar varför jag alltid, VARJE söndag är lika pissed för att det är måndag dagen efter. Det har aldrig hjälpt. Fast det suger ändå att det är måndag imorgon.

Just nu sitter jag och försöker hitta skor till studenten, och det har slagit mig att jag aldrig kommer hitta ett par. Jag vill nämligen ha högklackat (HEY det är sant!) men inte alltför höga. För då ser jag ut som en flaggstång (inte lika smal dock) :(  Också sitter jag och väntar på att dom ska dra fingrarna ur röven och skickar min studentklänning också. JA, jag vet att det var väntetid, men jag är viktigast i världen, så jag borde få den NU!


HAHAHA en av dom klockrenaste grupperna på facebook just nu är:
Mom, Dad. This is Bob. He's 97 and rich. We love each other.

Haha okej, fan vad rörigt detta blev. Äh, nu går jag och myser. Tur att jag har Bob att mysa med <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0