Twisting, turning through the never

HAHAHA!
Gud vad roligt, jag har skaffat blogg. Det var förmodligen en tidsfråga om när jag skulle göra det eftersom 1000% av jordens befolkning har en blogg. Typ. Nästan. Såhär chockad blev sötisen nedan iallafall:

Jag tog med bilden bara för att hon e söt. Vad annars liksom?

Mohahaha. Designen ser hemsk ut. Hur fan ska jag gå till väga nu? Detta blir jobbigt. GUD, VAD HAR JAG SATT MIG IN I? o-m-g. Aja, men en dagens outfit kommer in senare, lovar! =) (HAHAHA)

Ne, nu ska jag vara seriös. Varför heter jag lundsteeg? Varför i hela världen, Maria Camilla Lundstig, valde du detta namn? FRÅGA MIG INTE!!! ALLT VAR JU UPPTAGET!!!! What to do liksom? Jag är cool ändå. Gud vad många frågetecken jag använde. ÄH nu ska jag försöka mig på detta med design och grejer. Jag lär behöva ett lycka till, och det kan sluta med att jag råkar trycka på "Avsluta medlemskap" inom kort om det går åt skogen. Hehe nä, så illa ska det väl ändå inte gå.

 

 

Love yah all bloggläsare <3 (HAHA jag lyckas inte) hejdå.

Kommentarer
Postat av: ribbooo

mamma blir så stolt så, duttibulle :)

2010-03-14 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0