Turn the page

Haha ovärd dag. Imorse skulle vi ha varit i stadshuset och kollat på någonting om CV, istället för lektioner. Jag, Anna och Rebecca gick dit, och hittade inte en kotte förutom kvinnan i receptionen. Förresten, sa jag att vi skulle ha varit i stadshuset? Jaha, jag menade stadshotellet. FAIL. Hahahaha jävla moppskallar. Så istället satt vi och hängde på skolan för att ta närvaro på MPRlektionen och sen gick vi. Nu förstår ni vad jag menar med ovärd dag va? Helt totalt världelöst.

Nu har jag nyss bränt Rebecca en mp3-skiva med oerhört bra låtar, samtidigt som jag äter en apelsin. Rätt ovärt det med eftersom jag inte verkar äta så mycket utav den, jag grisar värre än en 3åring och får mer mig själv att likna en apelsin.. Sucks being me! HAHA SKOJA, rocks being me såklart!

På tal om fail:

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: zåffan

HAHAHA!

2010-03-24 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0